1.21.2014

13. Po długiej przerwie...

Witam po tak długiej przerwie w pisaniu tego bloga. Jak wiecie chodzę do pracy i nie mam czasu na moje blogi. Teraz akurat miałam dwa dni wolne i na blogu www.czas-kiary.blogspot.com pojawił się też nowy post na który serdecznie zapraszam. Jak widzicie na blogu pojawił się nowy szablon z bloga Wioska Szablonów, na którym znajdziecie mnóstwo ślicznych i orginalnych szablonów. Zapytacie pewnie co słychać u mojej kotki. Wszystko w jak najlepszym porządku śpi sobie smacznie i słodko mruczy, może jak będę miała więcej czasu umieszczę sesję mojej kotki. Zmykam, bo jutro do pracy :)

1 komentarz:

  1. To w takim razie życzę powodzenia i dużo wytrwałości w pracy! :D Czekam z niecierpliwością na focie kotki no i wpadam zaraz na czas-kiary :D
    pozdrawiam
    bbatmanija
    ps dzięki za kom. na fermataxxl :D

    OdpowiedzUsuń