7.26.2013

11. Wakacyjne Kwiaty.


Siemanko!

I kolejny raz długo nie pisałam. Obiecałam Wam w kolejnej notce zdjęcia mojej kotki, niestety znowu ich nie zrobiłam. Kotka nie chciała pozować ;). Tym razem w poście umieszczę zdjęcia wakacyjnych kwiatów w moim ogródku. To zostawiam Was ze zdjęciami a ja uciekam. U Was też tak gorąco???

Pomarańczowa Lilia



Lilia Rożowa



Pięciornik


Róża pnąca



I to tyle na dziś. Następna notka pewnie gdzieś w sierpniu, albo wcześniej oczywiście jak będę miała do niej jakieś zdjęcia.
No to do następnej i dziękuję za 8 komentarzy pod ostatnim postem.
Trzymajcie się pa :) :*


7 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie ma fotek kotka, ale rozumiem, że stworzonko nie chciało pozowac xD
    U mnie dziś było 36 stopni a teraz są 33.
    A jutro ma być 39! Nie wyobrażam sobie tego-dziś narzekałam, a jutro? Chyba będę siedzieć w piwnicy!
    Śliczne zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ujęcia! :3 Zastanawiałaś się nad pracą fotografa? :)
    Jeśli nie, to może warto o tym pomyśleć?
    Pozdrawiam!
    Damu

    OdpowiedzUsuń
  3. POmarańczoiwa lilia mi się najbardziej podoba. :D
    bbatmanija

    OdpowiedzUsuń
  4. WAŻNE ZMIENIŁAM ADRES BLOGA Z BATMANIJA NA WWW.BBATMANIJA.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, piękne kwiaty! Ja też przeniosłam się z blog.pl bo nie dawałam rady. Teraz jestem na photoblog.pl i od nowa zaczynam opisywać swoją świńską historię. Zapraszam :)
    chlewiczek.fbl.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojoj, dawno tu nie wchodziłam, bo przy którejś tam notce już myślałam, że odeszłaś czy coś, dzisiaj wchodzę i myliłam się. Piękne masz kwiaty w ogródku ;) Sonido-Del-Mar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale nie powiesz pańci, co nie? XD
    Kotek Bemol
    bbatmanija

    OdpowiedzUsuń