2.26.2014

15. Czekoladki Kocie Języczki

Cześć czołem :)

Jak widzicie na blogu pojawił się nowy szablon. Jednak po dłuższym zastanowieniu się zostaję przy kocim blogu. Oczywiście od czasu do czasu napiszę co się dzieje u mnie. Dziś umieszczę taki oto wpis. Nie dawno moi rodzice i brat byli na wycieczce w Austrii to co mi przywieźli zrobiło mi ogromną radość. Oczywiście były też inne pamiątki, ale one nie są związane z kotami. Właśnie taką pamiątką było czekoladki Kocie Języczki. Można je kupić u nas w Polsce, ale nie mają tego smaku co te orginalne. Bardzo je lubię. To taki mój smak z dzieciństwa. Pod spodem umieszczę fotografię tych czekoladek, samo opakowanie, bo czekoladki zjem sobie późniejszym terminie jak będę miała jakąś okazję :P

Pomadki i czekolada

 A Tutaj Polska wersja.

To na dziś tyle. Trzymajcie się ciepło i do następnej notki :) :*

5 komentarzy:

  1. Jadłam polskie, były świetne, ale oryginalnych nie jadłam i domyślam się, że są o wiele pyszniejsze! :>

    Pozdrawiam, Michasia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam kiedyś, żeby ich spróbować, ale jakoś nigdy nie mogę się zebrać, żeby kupić :) Dziękuję za wizytę. Nie chciałabyś mnie infnormować o nowych notkach? :) Albo tutaj, albo na drugim blogu :))

    pieczonyzlomek.blogspot.com / chartykas.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam Cię na mój nowy blog - m-jak-michalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To serduszko jest z tej strony: http://widgetindex.blogspot.com/ Wybierasz coś, co ci się podoba, kopiujesz kod i wklejasz w układzie w HTML (nie wiem, czy dobrze napisałam, ale mam nadzieję, że się domyślasz o co chodzi.) Obojętnie w którym miejscu w układzie bloga, gdyż zależy od tej ozdóbki, w którym miejscu będzie na blogu, np. to serduszko, co ja mam, zawsze będzie po prawej stronie do góry.

    Uf, długi komentarz. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten styl szablonu, jest przejrzyście i przyjemnie. Czekoladki uwielbiam ♥
    pozdrawiam;)
    bbatmanija

    OdpowiedzUsuń