2.21.2013

5. Moja Przyjacióła Mysz :)

To co zobaczycie na tych zdjęciach może Was trochę zszokować. Fotografie były robione w tamtym roku w czerwcu. Przedstawiają one Bąbelkę i Polną Myszkę. Kotka weszła do jakiejś starej beczki, a tam okazało się, że mieszka mysz. Co z tego wynikło? Zobaczcie sami.


Pierwsze spotkanie. Spojrzenie w cztery oczy.


Cześć jestem Bąbelka. A ty?


Patrz mi w oczy.

;)


To moja nowa koleżanka.


Nie bój się nie zrobię ci krzywdy.


Przyjaźń myszy i kota :)

I co zdziwieni? 
Niedługo nastąpi zmiana szablonu, który zamówiłam na tym blogu <<KLIK>>

Zdjęcia nie zostały podpisane. Proszę was o nie kopiowanie ich. Jeśli chcesz coś pobrać z tego bloga skontaktuj się z autorką strony. Jeśli zauważysz na czyimś blogu moje zdjęcia poinformuj mnie o tym.

7 komentarzy:

  1. Wow! Bąbelka jest naprawdę przyjazną kotką. :D
    Gdyby Batman zobaczył taką myszkę to mógłby zrobić wszystko żeby ją zjeść, a tutaj proszę. :) Masz cudną kotkę.
    pozdrawiam.
    ps. zapraszam na mojego nowego bloga o lwach:
    jestesmy-jedno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam po odbiór szablonu na Land Of Grafic.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślałam,że koty zjadają myszy,ale cóż widocznie twoja Bąbelka jest wyjątkowa -_-
    PS.Zapraszam do mnie-jest konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tu przytulnie. <3 jaki śliczny kotek na nagłówku. :D Cudnie tu

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze i niesamowite. :D Nigdy nie widziałyśmy kota który by polubił mysz :) Ciekawe, ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie sądziłam, że kot może zaprzyjaźnić się z myszą, a tu proszę! :) Świetne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń