9.01.2013

12. Wakacyjne wspomnienia.

Witam. Nie było mnie miesiąc, ale nie miałam materiałów na nową notkę dzisiaj przygotowałam dla Was zdjęcia z moich wakacji nad Polskim Morzem. Pogoda była w kratkę, ale nie narzekam. U mnie duże zmiany Wy zaczynacie szkołę a ja idę do pracy mojej pierwszej. Koniec z długim spaniem :( muszę się jakoś przyzwyczaić. Nie będę już przynudzać tylko zostawiam Was z zdjęciami.

Miłego Oglądania
Zdjęć.


Jeśli ktoś z Was słucha Polskiego Radia i audycji Lato z Radiem będzie wiedział kto znajduje się na zdjęcie. Od lewej Pan Roman Czejarek, w środku Foka Fonia tegoroczna maskotka, po prawej Pan Bogdan Sawicki


Latające pomidorki jedna z licznych atrakcji stoiskowych ten z Zdrowej Żywności


Baloniki Pomidorki w powietrzu


Koncert zespołu Enej <3


Kolejna gwiazda Maryla Rodowicz :)


Ustecka Plaża


Plaża w Ustce


Ustecka Plaża


Rybitwa w locie


Mewa


Stadko mew i widok na Ustecki Falochron


Wszystkie zdjęcia zostały zrobione w Ustce
Pozdrawiam Was ciepło i życzę powodzenia w nowym roku szkolnym
To do następnej notki :) :*

4 komentarze:

  1. musiało być ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne wspomnienia z wakacji! :) Ja zwykle słucham rmf-fm, chociaż zdarzyło mi się słuchać radia polskiego, zwykle w samochodzie. :D
    bbatmanija

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno było świetnie. Moja rodzina słucha tego radia, ja czasem też z nimi. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. To fajne wakacje miałaś :) Powodzenia w pracy. Jeśli chodzi o nagłówek to niestety już nie robię na zamówienie z powodu braku czasu, obowiązków. s-d-m.xx.pl

    OdpowiedzUsuń