5.07.2013

9. Majowy dzień

Dziś tylko trzy zdjęcia mojego kota na balkonie. Szczęśliwa bo wreszcie jest ciepło i świeci słońce :)



Coś zobaczyła


Balkonowe akrobacje nr.1


Balkonowe akrobacje nr.2

I jak się podobają zdjęcia może w następnym poście będzie więcej zdjęć.
To do następnej notki :) :*

 Zdjęcia nie zostały podpisane. Proszę was o nie kopiowanie ich. Jeśli chcesz coś pobrać z tego bloga skontaktuj się z autorką strony. Jeśli zauważysz na czyimś blogu moje zdjęcia poinformuj mnie o tym.

3 komentarze:

  1. Wow, słodziusio! :* Najbardziej podoba mi się trzecia fota.
    pozdrawiam batmanija ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak w końcu słonko wyszło to trzeba pupkę poopalać w cieple:) Moje kociaki nie dawno też się wygrzewały na balkonie, ale im dobrze było:) Przepięknego masz futrzaczka:) Będę na pewno do Ciebie zaglądać, oczywiście jak zechcesz wpadnij i do nas:) Pozdrawiam serdecznie i przesyłam przytulasy dla kociaka:P

    OdpowiedzUsuń