1.09.2013

1. Post

Zaczynam swoją przygodę z kocim blogowaniem na blogspocie. Może niektórzy mnie znają z bloga www.my-cats.blog.pl a kiedyś blog.onet.pl. Niestety Onet przestał istnieć a w raz z tym większość cenionych blogerów odeszło. Będzie mi trochę trudno tutaj zacząć wszystko od nowa. Szkoda, że nie można przesłać wszystkich notek automatycznie muszę to zrobić ręcznie, a tych wpisów jest prawie 100. No nic nie narzekam tylko biorę się do roboty, oj a trochę tej roboty będzie. Czekajcie cierpliwie na nowy post :)

3 komentarze:

  1. Szkoda, że nie ma już onetu. ;(( tam powstawały najciekawsze i najlepsze blogi. kiedyś to był najlepszy portal. Teraz spadło na blogspot. Tu też jest fajnie, ale trudniej ustawia się grafikę itp. Czekam na notkę. :) Zapowiada się świetny blog.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odwiedziny. Ja też uciekłam z Onetu, to co oni zrobili jest naprawdę nie do wybaczenia. Szablon jakiś taki mały, dziwnie trochę się czuję, ale co tam. Kocham koty, więc wpadnę tutaj jeszcze, a jak Twój blog mnie zainteresuje, co powiedzmy sobie szczerze, raczej nie jest łatwe - dość już się naczytałam encyklopedii o zwierzętach przeróżnych i raczej nie mam ochoty czytać po raz enty tego samego - wtedy dodam do obserwowanych.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia - jakbyś miała jakieś pytania to śmiało

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój szablon czeka już na Ciebie w zakładce ''odbiór'' po prawej stronie na blogu zagrafikowani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń